Welle

Welle

woensdag 20 februari 2013

Kraamcadeau voor Henriq

Mijn eerste zelfgemaakte cadeautje is een feit.

Voor Henriq maakte ik een lekker warm wikkeldekentje.
Met microfleece langs de binnenkant en met een zwaarder stofje om het extra warm te maken.

Mijn dochtertje had reflux en ik ken het genot van een wikkeldoek. Ik hoop uiteraard dat kleine Henriq de horror van relfux en krampjes niet moet meemaken, maar moest hij er toch last van hebben, hoop ik dat het helpt. En het is sowieso een lekker warm slaapdekentje...






Met dank aan mijn dochter, die haar pop afstond om als model te fungeren :-)

En jaja , dat hebben jullie goed gezien... van de overschot van de stofjes heb ik de sloefjes gemaakt die hier staan.

2 opmerkingen:

  1. Herken ik daar de snuggler van Lotta Jansdotter? :) Hier ook een geliefkoosd kraamcadeautje! Heb er ondertussen al euhm... 5 gemaakt!

    Heb jij soms ook dat de stof zo wat 'trekt' waar de flap naar het achterste deel overgaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Bij mijn proefje had ik dat ook sterk. Maar bij deze valt het heel goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+