Welle

Welle

zaterdag 27 april 2013

Ritstasjes

Ik zag er al verschillende passeren deze week hier, hier en hier en ik was super benieuwd om het zelf eens te testen. 
Ik liet mijn dochter enkele stofjes kiezen en natuurlijk kwamen al de drukste prints boven :-) 
Leuk ... 
Ik zocht een paar matchende ritsen en ging aan de slag. 
Bij het eerste vergat ik natuurlijk om mijn nieuwe net aangekomen labeltjes te gebruiken 



... jammer. 
Maar bij de volgende lukte het wel :-) 



 Ik had nog niet meteen een doel voor ogen voor ik eraan begon, ook niet toen ik ze aan het maken was, maar toen ze twee minuten op tafel lagen nadat ik er fotootjes van genomen had, waren ze al in beslag genomen door mijn dochtertje :-) Twee zijn gevuld met een puzzel ( eigenlijk wel praktisch, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb ) en de laatste is voor haar koekjes in te doen :-)




Zolang mijn testprojectjes mijn dochter dolgelukkig maken, zal ik het maar blijven doen zeker ;-)

2 opmerkingen:

  1. Toffe tasjes zijn dat ! En heel leuke stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tasjes zijn super leuk!! En heel goed gekozen van de dochter ;-) Mooie stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+