Welle

Welle

donderdag 27 juni 2013

laatste schooldag met een tas vol cadeautjes

Morgen is zit het eerste kleuterklasje erop voor mijn dochter. 
En aangezien Lorin onze oudste is, voor ons meteen ook een primeur. 
En aangezien we graag gevierd wordt in deze familie, zal de dag niet onopgemerkt voorbij gaan... 

En dat begint natuurlijk bij het bedanken van de fantastische juffen. 

- Juf Monique , die zich tot Februari ontfermt heeft over mijn dochtertje. 

- Juf Veerle, die de laatste maanden vulde met leuke activiteiten en liedjes. 

- En last, maar alles behalve least, Juf Emma, die het ganse jaar elke dag paraat staat voor en na school om Lorin nog wat te entertainen tot wij terug zijn van onze 8u werkdag. 

Dus maakte ik voor elk van hen een Elisanna clutch. Weliswaar zonder Vlieseline, want dat had ik niet meer liggen, maar het lukt ook best zonder blijkbaar : 





2 opmerkingen:

  1. Wat boffen die juffen met zo'n prachtige tasjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ontdekte toevallig je blog vandaag, wat heb je mooie dingen gemaakt! ik blijf je zeker volgen.
    groetjes, heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+