Welle

Welle

dinsdag 10 september 2013

Gingerbread hemd met ballonnetjes voor mijne kleine man

Ik had het al even geknipt, en klaar liggen in een mapje ... maar de durf om aan een hemd te beginnen ontbrak me ...
Tot afgelopen weekend...
Plots kreeg ik een boost van energie en toen wist ik het : dit is het hemd-moment :-)

En leuk dat het is :-) Een hemdje maken is easy peasy ...

Ik ging deze keer voor een Gingerbread uit Homemade Mini Couture. En ja hoor ... zoals mijn andere ervaringen met dit boek... een leuk patroontje en goed uitgelegd .

Als stof ging ik voor een leuk ballonnenstofje. Waar ik het vandaan heb, weet ik niet meer juist, het ligt al even in mijn kast. In plaats van knoopjes gebruikte ik blauwe Kam buttons.


Zelfs de kraag afwerken met een Biaslintje is me gelukt :-)




Een klein nadeeltje ... de Gingerbread begint vanaf 3 jaar ... ik heb het patroon genomen zonder naadwaarde, maar mijn zoontje zwemt er nog een beetje in... en als ik het in zijn broek steek, lijkt hij net een oud mannetje met een bierbuikje :-)





4 opmerkingen:

  1. Ik heb dat stofje ook nog klaar liggen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er nog in een ander kleurtje ook ... het valt zo mooi en lijkt gestreken nadat het uit de wasmachine komt ... ZALIG ...

      Verwijderen
  2. 't is een knap hemdje geworden. Het andere kleur van balonnen heb ik niet gekocht... maar heb van deze wel nog een boel over. :-) groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+