Welle

Welle

vrijdag 28 februari 2014

Winnaar van de Give Away : Knoopjes schat

Hallo allemaal,

Leuk is het, een cadeautje kunnen weggeven op je verjaardag :-)

Omdat het vandaag druk druk is, heb ik de random.org number generator gebruikt ipv al de 85 kanshebbers op een papiertje te schrijven en mijn dochter te laten trekken.
 Het resultaat hiervan was 56 !
 En in mijn spreadsheet stond er volgende naam bij nr 56 :


Proficiat @cindygodts

Stuur je me snel je adres toe, dan krijg je de knoopjes toegestuurd !! 

5 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag!
    En proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :(
    Hier is het geenen vette wat weer betreft, maar ik weet zeker dat jij de dag stralend zult maken! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Cindy! Gelukkige verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh, super leuk, bedankt, ik stuur dadelijk een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+