Welle

Welle

donderdag 24 april 2014

De eerste stoffen en patronen stromen binnen

OH JOY ,

Mijn eerste kleine bestellingen zijn aan het aankomen ... En er zijn er nog een aantal onderweg.
Zo spannend ... En nu van die mooie stofjes kunnen blijven om niet snel zelf iets van te maken ;-)


www.babarum.be
Eerste leveringen bij babarum

De eerste logo ontwerpen zijn ook achter de rug. Hier en daar nog wat opmerkingen, maar we komen er snel uit.

De flow in de website zit ook bijna goed. Ik wil het jullie zo duidelijk en gemakkelijk mogelijk maken. In de supermarkt loop je ook niet graag van de voordeur naar de achterkant en dan terug via de voordeur naar de kassa hé ;-)

Zoals het er nu naaruitziet denk ik dat begin Augustus mijn rekken vol genoeg zullen liggen om het startschot te geven !! Dus geef niet al je geld uit aan soldekes, want ik start met een leuke aanbieding !! ;-)

Voor wie nog niet is ingeschreven voor de nieuwsbrief, kijk snel op www.babarum.be en laat je email na.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+