Welle

Welle

dinsdag 8 april 2014

KCW dag 2 : Knippie babyvest

Alhoewel ik niet echt officieel meedoe met de KCW, een postje over het vestje dat ik vandaag maakte voor Mon. Mon is ons lieve kleine petekindje dat nu 3 weken oud is.

Ik koos een model uit Knippie Nr 4 2013. Een stoere vest ... 't is niet omdat Mon nog een baby is, dat hij daarom minder stoer moet zijn dan zijn twee grote broers van 5 en 7.

Het was een duidelijk patroon. Gelukkig, want de uitleg die erbij stond over de bies en de belegbies enzo... die kon ik als medium naaister niet zo goed volgen. Maar niet getreurd, het resultaat mag er zijn vind ik.





3 knoopjes langs binnen en 2 langs buiten. Om geen zwevend knoopje te hebben ergens in het midden van het vestje heb ik het netjes verstopt onder het zakje.

Op naar het volgende projectje ;-)


4 opmerkingen:

  1. 't Is mooi, leuke kleurtjes én 't ziet er praktisch uit, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoer vestje... schoon! --neemt zich voor die knippie eens te zoeken, er komen hier nogal wat baby's aan--

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik ben grote fan van dat stofje, echt iets voor jongens.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+