Welle

Welle

woensdag 3 september 2014

Het chocolade jurkje

Het zou een titel van een kinderboek kunnen zijn :-) Maar het chocolade jurkje rolde gisteren van onder mijn machientje uit.



 
Met een stofje van Timeless Treasures maakte ik één van de jurkjes uit SVDZ. Zoals altijd een maatje te groot, want mijn dochter is een grote voor haar leeftijd.

Al twee weken geleden knipte ik het stofje, maar pas gisteren vond ik de tijd om het helemaal af te werken. En vanmorgen was Lorin dan ook door het dolle heen ... eindelijk was haar chokolatjes kleedje af :-)

De foto's zijn dus van vanmorgen, met een beetje een slaapkopje, maar dat is ook wel eens schattig :-)


 Ik koos een bijpassend fuchsia roos paspel en bias. Het bias gebruikte ik om de armgaten af te werken.


Achteraan koos ik voor een fuchsia roze blinde rits en een opvallende knoop, die ook wel wat wegheeft van een praline.














Het poseren was niet altijd een even groot succes ... zo zaten er meer foto's bij zoals de linkse hieronder, dan foto's die ik effectief kon gebruiken :-)








Maar mijn dochertje was content in haar nieuw kleedje en kon niet wachten om het te showen op school :-) Dus de mamma is ook content :-D








Tot 15 september krijg je bij BabaRum 5% korting op al de stoffen in de categorie "Fotoprint" door de volgende voordeelcode in te geven in je winkelwagen : FotoAB5 .

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+