Welle

Welle

dinsdag 25 augustus 2015

Here fishy fishy aka de eersteschooldagjurk

De eerste schooldag komt eraan... na de boekentas is het tijd voor de "eersteschooldagjurk". 


Ik vond in een oude knippie een patroontje van een A-lijntje met pofzakjes en pofmouwtjes. Ik vond het net iets te "pofferig" allemaal, dus de pofmouwtjes liet ik weg. 


Toen ik de Digital Goldfish voor het eerst in mijn handen had, was ik op slag verliefd. Eindelijk eens een digitaal tricotje dat zowel voor kids als volwassenen kan, met mooie zachte kleuren en een print waar je vrolijk van wordt, maar waarbij je niet het "my little pony" gevoel hebt.



Ik combineerde het met een streepje en naaide de rist er achteraan bovenop om wat meer kleur aan te brengen aan de achterkant. 



En nu komt het moeilijkste : 2 dagen geduldig afwachten tot de dochter thuis komt... 

2 opmerkingen:

  1. Een speciale combinatie, maar wel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat je dochter ervan vindt,ik vind het leuk,een combinatie die ik zelf niet zou nemen maar het mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+