Welle

Welle

woensdag 23 maart 2016

Oh Valentina, stijlvol en sportief tegelijk

Toen ik de Valentina zag ik de LMV was ik meteen verkocht. Een sportief t-shirt, maar met een kleine twist, waardoor het ook wel wat stijlvol wordt en zelfs een beetje sexy.

En toen ik mijn laatste levering stofjes binnenkreeg en ik een zalig zacht oker tricotje vasthad, zag ik mijn kans.


Ik hou van de pasvorm en van de snelheid waarop het klaar was ondanks de uitleg van de afwerking van de hals die niet zo duidelijk is. 

Als ik mijn blogposts teruglees, zie ik heel vaak hetvolgende staan "zo gaan er zeker nog volgen"...
en alhoewel ik ook vaak de intentie had, is het er vaak niet van gekomen. 
Ik geef echter niet op en probeer opnieuw: zo gaan er zeker nog volgen ;-)


Op het stofje staan een paar piekeboe katjes en dat maakt het misschien eerder een kinderstofje, maar toch ben ik blij dat ik het gekozen heb. Je bent maar zo oud als je je voelt, maar nu de 36 gepasseerd is, kan ik wel terug wat hulp gebruiken om me wat jong te voelen ;-)


Patroon: Valentina van La Maison Victor
Stof: Kitty Cat - BabaRum

4 opmerkingen:

  1. Part stofje dat je er goed staat. Die valentina is echt wel een combinatie van vlot én stijlvol vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Part stofje dat je er goed staat. Die valentina is echt wel een combinatie van vlot én stijlvol vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kinderstofje, nix kinderstofje! Het staat je leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prima stofje, mooie oker gele kleur, inderdaad. Het halsje ziet er van hieruit prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+