Welle

Welle

zaterdag 14 mei 2016

Pim in een "Sound of Music" stofje

Onbegrijpelijk is het!! Echt onbegrijpelijk ... 

Onbegrijpelijk dat ik - als zonen09 fan - de Pim nog niet uitgeprobeerd had. 


Kamil is helemaal zot van shorts. Hij zou het liefst de hele winter door een short aandoen. Nu de lente aangebroken is en de zomer op komst, is de tijd aangebroken om wat shortjes te maken.
Ik probeerde de Cisse van Zonen09de Kudzu Cargo's en nu dus de Pim


Een patroontje dat perfect is voor aansluitende Tricot shorts, maar ook een summersweat of badstof kan perfect. Het heeft verschillende opties, oa verschillende soorten zakken, maar ook een zwembroekversie. 

Ik koos voor de steekzakken vooraan, maar er ligt al een versie geknipt met de twee overlappende zakken ... wordt vervolgd ;-) 


Ik verlengde de pijpjes een klein beetje omdat Kamil dunne en lange benen heeft en door een super kort shortje lijken ze nog dunner en langer ;-) 

Ik koos deze keer voor een stofje van in samenwerking met Knippie.nl op de markt gekomen is. 
Een melee summer sweat met geel gouden bladeren. Ik had meteen een heel vertrouwd gevoel met het stofje, alsof ik het al ergens gezien had, maar ik kwam er niet meteen op. Ik was wel onmiddellijk fan! 

Afgelopen woensdag reed ik met mijn auto vol stoffen naar Tildonk voor een stoffenavond. Eén van de stofjes in mijn koffer : De Lef Summersweat.
Zei één van de dames vrolijk : "Oh kijk ... dat is de gordijnstof waar Maria in "the sound of Music" kleding van maakt voor de kinderen. "

En waarachtig ... 


En dan is nu de vraag ... vind ik het een leuk stofje uit melancholie? En is het een soort gebrainwashed/ geconditioneerde reactie ? Wie zal het zeggen ;-) 

Kamil is alleszins ook fan en hij heeft the sound of Music nog nooit gezien ... :-D



Kamil had geen zin in foto's vandaag, maar na de "doe eens sterk" pose, ging het vlotjes ;-) 

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+