Welle

Welle

maandag 18 februari 2013

And we're off ...

Mijn allereerste blog post...

Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Jelle, mamma van 2 kindjes. Een zotte, energieke dochter van 3 en een kalm en geduldig zoontje van 1,5 jaar oud. Omdat mijn kindjes meer en meer samenspelen en zo de mamma wat rust gunnen, ben ik wat tijd om terug wat hobbies op te nemen.

Eén daarvan is naaien.
Ik heb een Anker stikmachien van 15 jaar oud, maar die doet perfect wat hij moet voor mijn weinige ervaring :-)
Mijn kast heb ik volgeladen met stofjes, knoopjes, ritsjes, lintjes, ...
Mijn browser staat vol favorieten met tutorials en misschien wel het belangrijkste ... mijn vingers jeuken om eraan te beginnen !

Ik ga proberen om regelmatig een blog te schrijven over mijn DIY projectjes:
- over de successen ; want iedereen houdt van een succesverhaal
- over de probeersels
- en over de complete mislukkingen :-) Want daar leer ik meestal het meeste van ...

Ik heb er alvast zin in en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

gr
Jelle

3 opmerkingen:

  1. welkom in blogland :) ik kijk er naar uit om je maaksels te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ondertussen bij je eerste bericht aangekomen nadat ik al je berichten gelezen heb. Ik vind het een leuk en eerlijk blog die mij opnieuw inspiratie gegeven heeft voor volgende projecten. Heb enkele foto's van op je blog op mijn pinterest gezet om al de leuke dingen die ik tegen kwam snel terug te vinden!!

    Eén vraagje misschien: die stofjes van over 't water...waar bestel je die dan juist?

    Groetjes en nog veel succes met je blog, (enne, je hebt een volger bij ;-))

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,

    Bedankt voor je berichtje! Ik werd er helemaal vrolijk van :-)

    Ik volg nu ook jouw blog. Leuke kleedjes maak je zeg!

    Als je me je adres toestuurt per mail, stuur ik je het patroontje van het doopkleedje wel als je wil. 't Is een 92.


    gr

    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+