Welle

Welle

woensdag 3 april 2013

Tricot ... gevloek, getier, gevod ... gejuich :-)

Poging 2 :

Na mijn verwoede pogingen eergisteren, heb ik de plaatselijke Veritas leeggekocht aan naalden en garen en ben ik opnieuw begonnen. 

2 tweelingnaalden ( één stretch en één jersey ) en een aantal enkele jersey en stretch naalden uitgetest ... 

De tweelingnaald stretch vloog er zonder problemen over !! Geen enkele gemiste steek !! Allemaal even mooi en geen opgestropte stof meer in mijn machine... 

Mijn vreugde kon niet meer op :-) 

Met twee leuke stofjes, allebei gekocht op het Stoffenspektakel in Hasselt, maakte ik gisteren dit truitje : 

Een Charlie met een leuk kraagje  : 







 Ik heb de mouwen langs de binnenkant in de autostof gemaakt, zoals het kraagje en het onderste deel van het voorpand.











Zo kan ik de mouwtjes, die ik iets te lang maakte, omdraaien in de andere stof.







En kijk eens hoe fier mijn ventje is met zijn auto truitje :-) 


Mijn dochter was natuurlijk minder gelukkig 
... dus mijn to do lijst is weeral wat langer geworden :-D

2 opmerkingen:

  1. Bloesje is heel mooi... mooi die autootjes die terug komen piepen aan de mouwen en kraag goed gedaan!

    Zoon staat inderdaad super fier op de foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! En leuk dat je even liet weten dat je mijn uitleg hebt gevolgd. Ik blijf het zelf ook een heel leuk kraagje vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+