Welle

Welle

maandag 13 juni 2016

Go Belgium Go !!!


Zijn wij voetbalfans? Nee ... alles behalve. Toen mijn zoon op een kermisattractie de ene bal na de andere in de goal stampte zonk de moed me in de schoenen ... Wat moet ik met een voetballer.

Zijn we dan gewoon heel trouw aan ons fantastische Belgiëlandje? Nee ... eigenlijk ook niet echt.

Zijn we gechanteerd door de school door een briefje : Kleed je kind in de Belgische driekleur? Ja absoluut ;-)

Maar nu ik ze daar zie staan, vol van vertrouwen en geloof in onze Rode Duivels, begint bij mij de supporter spirit ook wel te groeien ;-)

Voor mijn dochter maakte ik een zomerjurkje met een Lotta rok van Emma en Mona en een zelfgetekend topje. Ik vlechtte rood en geel tricot voor een extra accentje vooraan.




Mijn zoon werd in een Charlie gestoken. De Belgische driekleur vooraan en achteraan en een streepje aan de mouw en de kraag. 


Aan stoerdoenerij geen gebrek ;-) 



Patroon: Lotta van Emma en Mona en Charlie van Zonen09
Stof: Rode, en zwarte tricot, Gele Punta di Roma en streepjes boordstof

2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Nu moeten de Belgen 't nog waarmaken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topmama ben jij!! Ik holde gewoon snel even shoe discount binnen voor een supportersoutfit voor de kinderen, ook ideetje van school 😄

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+