Welle

Welle

dinsdag 5 maart 2013

Hoe het verkeren kan ...

Ok, al mijn plannen die ik gemaakt heb voor afgelopen weekend zijn allemaal één voor één opgeborgen voor andere zaken die prioriteit kregen :

- uitje voor het werk naar Genk - Anderlecht ... héééél fijn ! Vooral omdat we met het bedrijf business seats hebben voor Genk en dus onze club gewonnen is :-) Maar de namiddag en de vroege avonduurtjes voor mijn naaiprojectjes was ik zo wel kwijt.

- Dringende reorganisatie van de woonkamer ... Twee speelhoeken gefuseerd naar 1 grote. Kindjes content, mamma content ... nu nog leren aan mijn dutskes dat ze moeten opruimen. De balletjes en legoblokken onder mijn voeten hebben me al meerdere keren totaal verrast met akelige taferelen als gevolg.

Wat heb ik wel kunnen doen :
- Een zak maken voor de houten blokken. Geinspireerd door haar . Heel praktisch ! Nooit meer uitzoeken : welk blokje past in welk doosje... alles in 1 zak . Laat hen het zelf maar uitzoeken tijdens het spelen ;-)

Patroontje digitaliseren voor kaartenmapje en half projectje. Van zodra ik resultaat heb, komt het online !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+